ABOUT ME





About me...






Hello!
My name is Bárbara Lino, I'm portuguese and today I live in Manchester. When I was young I wished to be a Super Hero but my greatest super power was creativity. That was when design appeared.
Today I am divided between Design-Illustration-Photography, and as if that was not enough and because I love to learn, I am now learning the "art" of Web Design. For me, communicate is to be truthful to myself and to be able to express my feelings.
I like to find innovative solutions for unexpected problems, I am very passionate about creating things and learn, and I like to do it every day. Another facts about me:
- I have a dog that I love! Her name is Viky, and if I could she came with me everywhere. - I am tall and I have a big smile.
- I like to laugh, the ocean, traveling, short-sleeves, smiles, magical things, to learn, I like to live and lots of other things, but I can't fit everything on a list.
- I hate to have my feet cold.






OLÁ!

O meu nome é Bárbara Lino, sou portuguesa e hoje vivo em Manchester.
Sempre quis ser uma super-heroína , mas o meu único super poder sempre foi a criatividade e foi ai que apareceu o Design.
Hoje divido-me entro o design-Ilustração-Fotografia e como se isso não fosse suficiente e o gosto por aprender também é muito, estou agora a aprender a "arte" do WebDesign.

Para mim comunicar é saber ser verdadeiro e conseguir exprimir as minhas verdades e o que sinto.
Gosto de criar soluções para problemas inesperados, adoro criar e aprender e gosto de o puder fazer todos os dias.
Outros factos sobre mim:

- Tenho uma cadela que adoro e que se chama viky. Se pudesse levava-a comigo para todo o lado.

- Sou alta e tenho um grande sorriso.
- Gosto de rir, do mar, de viajar, manga-curta, sorrisos, coisas mágicas, aprender, gosto de viver e de muitas outras coisas que não cabem numa lista.
- Detesto ter os pés frios.




Thanks for your time!
Have a nice day.